PDA

View Full Version : lordofgun will be banned permanently.



lordofgun
04-01-2010, 08:44 AM
PUBLIC NOTICE:

We all know the trouble [zoners] has been causing over the last several weeks. Well, after receiving hundreds of complaints about [zoners] the staff has decided that it would be best to rid the forums of this troublemaker once and for all.

[zoners] has disabled PMs, so we have not been able to contact them directly. Therefore, we'll leave access for [zoners] to see this message until midnight tomorrow. After that time, access will be denied, so the rest of us only have to put up with this nonsense for a little while longer. :bf1:

Thanks for your patience!
BillsZone Staff

BlackMetalNinja
04-01-2010, 08:45 AM
Seriously, it's about damn time. I was really sick of their crap honestly.

Bills Juggernaut
04-01-2010, 08:50 AM
My god, what took so long?!!!!!

They have been posting nothing but nonsense for the longest time.

Took some balls to finally ban them. Bravo!!!!!!

The King
04-01-2010, 08:51 AM
This was something we all discussed and agreed on.

AB4now
04-01-2010, 08:52 AM
PUBLIC NOTICE:

We all know the trouble AB4now has been causing over the last several weeks. Well, after receiving hundreds of complaints about AB4now the staff has decided that it would be best to rid the forums of this troublemaker once and for all.

AB4now has disabled PMs, so we have not been able to contact them directly. Therefore, we'll leave access for AB4now to see this message until midnight tomorrow. After that time, access will be denied, so the rest of us only have to put up with this nonsense for a little while longer. :bf1:

Thanks for your patience!
BillsZone Staff
Wait what? What have i done or posted that has been so bad? Is this some kind of f***ing joke...... NO really????????:poop:

THATHURMANATOR
04-01-2010, 08:53 AM
Yeah I am really sick of this guys antics!!!!

GOOOOOOD RIDDANCE!!!!

Dude
04-01-2010, 08:53 AM
Good riddance!!

AB4now
04-01-2010, 08:54 AM
Good riddance!!
Wait who are you and whats your problem with me....:bedard:

AB4now
04-01-2010, 08:55 AM
DAMN IT every year i get april fooled... son of a b****....

zone
04-01-2010, 08:55 AM
It's only fair, we can't keep putting up with this type of crap.

AB4now
04-01-2010, 08:56 AM
DAMN IT every year i get april fooled... son of a b****....
:lolabove: :monkeyp: :bedard:

Thundering Buffalo
04-01-2010, 08:59 AM
Nice April Fools Joke I'm here a listening....Go Bills/Sabres!

Jamiezzz
04-01-2010, 09:00 AM
Adios!!!

SabreEleven
04-01-2010, 09:00 AM
This is waaaaaaaaaaaayyyyyyyyy overdue.

Jaybird
04-01-2010, 09:05 AM
Dam IT!

Mike in Syracuse
04-01-2010, 09:07 AM
He's an *******!

THATHURMANATOR
04-01-2010, 09:14 AM
Adios!!!
GOODBYE

mayotm
04-01-2010, 09:15 AM
He's an *******!I agree.

elltrain22
04-01-2010, 09:22 AM
Bout time we got rid of his dumb***

ddaryl
04-01-2010, 09:22 AM
what a douchebag. About time the moderators around here did something about this.

THATHURMANATOR
04-01-2010, 09:24 AM
Seriously. This guy was a complete idiot.

streetkings01
04-01-2010, 09:24 AM
What a loser!

Ron Burgundy
04-01-2010, 09:25 AM
Just wanted to let you know that I personally requested this, 'cause I think you're a total dickhead.

Mahdi
04-01-2010, 09:25 AM
Did they really have to be kicked off the site in such a public way? Kinda harsh.

Night Train
04-01-2010, 09:26 AM
Good.

No one likes a known pedophile.

THATHURMANATOR
04-01-2010, 09:28 AM
Did they really have to be kicked off the site in such a public way? Kinda harsh.
Yep.

ddaryl
04-01-2010, 09:28 AM
Did they really have to be kicked off the site in such a public way? Kinda harsh.

yeah I think so... This has gone on for way to long. time for a public flogging so others can see what happens when you cross a line

THATHURMANATOR
04-01-2010, 09:28 AM
Just wanted to let you know that I personally requested this, 'cause I think you're a total dickhead.
:bf1:

WeAreArthurMoates
04-01-2010, 09:28 AM
Fool me once shame on you, fool me twice shame on me.

Billy5482
04-01-2010, 09:29 AM
I know I am being banned but I have a question.....Is Schobel really announcing his retirement today?

TMu11
04-01-2010, 09:31 AM
Way Overdue

YardRat
04-01-2010, 09:35 AM
Already on Ignore anyway.

I have a low tolerance threshold for douchebags and ******s.

buffalobillsfan95
04-01-2010, 09:36 AM
what did i do?

THATHURMANATOR
04-01-2010, 09:38 AM
WHAT WASN'T DONE MAN.

buffalobillsfan95
04-01-2010, 09:39 AM
im pretty sure this an april fools prank byt if not what am i being banned for?

Dude
04-01-2010, 09:41 AM
This should have been done months ago. Sorry it took us so long. :sorry:

wmoz11
04-01-2010, 09:41 AM
If you don't know, then I don't know what to tell you.

DesertFox24
04-01-2010, 10:14 AM
You know what if you guys dislike me that much I will just act like a tree and ..... Darn I always forget the stupid like from back to the future.

LOL April fools.

Oh yeah.... ban that loser troll

BoyILuvLoznStupidly
04-01-2010, 10:15 AM
lmao

clumping platelets
04-01-2010, 10:16 AM
This is gettin' old :yawn:

cyberelex
04-01-2010, 10:17 AM
loser

PISSCHUNK
04-01-2010, 10:17 AM
I'm devastated...again. :wtf:

TacklingDummy
04-01-2010, 10:19 AM
Might have to skip this joke for a year.

paranoid
04-01-2010, 10:30 AM
About time. I hate that guy.

Turf
04-01-2010, 10:36 AM
Oh no, not again !! LOL

djjimkelly
04-01-2010, 10:39 AM
not that it matters to me but i heard he has a small dick also lol

mjgola01
04-01-2010, 10:43 AM
I can't believe this all finally caught up with me.:rage:

Bill Cody
04-01-2010, 10:47 AM
lol

Mr. Pink
04-01-2010, 10:49 AM
You cannot ban me if I quit first *****es!!!

I showed you!

Mathja
04-01-2010, 10:51 AM
have i been picked out of a hat for april fools? holy crap -- or did you guys do this to everyone?

clumping platelets
04-01-2010, 10:52 AM
Ancient Miyagi Secret

Demon
04-01-2010, 11:31 AM
What the ****?

DraftBoy
04-01-2010, 11:31 AM
So long sucka!

Demon
04-01-2010, 11:32 AM
Ohh i get it, April Fools. lol

cocamide
04-01-2010, 11:34 AM
Ban him. He tried touching my chub chub.

trapezeus
04-01-2010, 11:41 AM
my guess is that if the bills ever get good, we'll get a whole new crew of new people. and this joke will get all the newbies.

Here's to hoping the bills are relevent again in the next 3 years.

mead107
04-01-2010, 12:14 PM
thanks

TacklingDummy
04-01-2010, 12:15 PM
You aholes have been trying to ban me for 8 years.

Especially that EB, Draftboy, Rockstar turd balls.

Ingtar33
04-01-2010, 12:15 PM
DAMN IT every year i get april fooled... son of a b****....

I know I am being banned but I have a question.....Is Schobel really announcing his retirement today?

what did i do?

What the ****?

:lolabove:

oh man... i love this thread.

BillsWin
04-01-2010, 12:24 PM
I LOVE this thread.

patmoran2006
04-01-2010, 12:31 PM
About 3 or 4 years ago I became enraged when I saw this thread.

Yasgur's Farm
04-01-2010, 12:34 PM
I know I am being banned but I have a question.....Is Schobel really announcing his retirement today?"Fool me once, shame on... shame on you. Fool me... you can't get fooled again."
-GW Bush-

buffalobillsfan95
04-01-2010, 12:42 PM
it was a funny prank

Griff
04-01-2010, 12:43 PM
lol April Fools

Ingtar33
04-01-2010, 12:45 PM
the best part about this thread is even though it's obviously a joke there is guaranteed to be at least 3 or 4 more people before the end of the day who'll fall for it.

hydro
04-01-2010, 12:48 PM
Another Classic.

feldspar
04-01-2010, 12:48 PM
If it worked on one person, it was all worth it.

BigZ
04-01-2010, 12:49 PM
Wow, this works every year. The real dumb a$$es get sucked in or leave. At least it may be peaceful for a week or so.

BILLSROCK1212
04-01-2010, 12:52 PM
i think i fell for it better than anyone a few years back

ddaryl
04-01-2010, 01:01 PM
I fell for it hook line and sinker the 1st time.... and about 10 posts later I figured it out because other people we upset about being banned...

but I think most everyone falls for it intially


this is a classic and should be repeated till the end of days

NOT THE DUDE...
04-01-2010, 01:03 PM
lol

NOT THE DUDE...
04-01-2010, 01:04 PM
you guys had me, i was so mad and then i realized april fools... lol good one!

we are
04-01-2010, 01:07 PM
LMAO!!

I was like WTF did I do?

TacklingDummy
04-01-2010, 01:08 PM
About 3 or 4 years ago I became enraged when I saw this thread.
If only it was true. :snicker:

Buffalogic
04-01-2010, 01:10 PM
Omg I've been banned four years running now!< Head Explode >

Justin C
04-01-2010, 01:11 PM
I have this username and saw it, then remembered what day it was.

clumping platelets
04-01-2010, 01:12 PM
This is getting old :yawn:

NOT THE DUDE...
04-01-2010, 01:13 PM
it scared the crap out of me!

TacklingDummy
04-01-2010, 01:14 PM
Omg I've been banned four years running now!< Head Explode >
You're lucky not to be banned to begin with.:funny:

kingJofNYC
04-01-2010, 01:21 PM
You guys scared the **** of me, good stuff.

Static
04-01-2010, 01:21 PM
:hump:

Jaydog57
04-01-2010, 01:23 PM
You guys rock the casbah :peace:

dannyek71
04-01-2010, 01:33 PM
PUBLIC NOTICE:

We all know the trouble dannyek71 has been causing over the last several weeks. Well, after receiving hundreds of complaints about dannyek71 the staff has decided that it would be best to rid the forums of this troublemaker once and for all.

dannyek71 has disabled PMs, so we have not been able to contact them directly. Therefore, we'll leave access for dannyek71 to see this message until midnight tomorrow. After that time, access will be denied, so the rest of us only have to put up with this nonsense for a little while longer. :bf1:

Thanks for your patience!
BillsZone Staff

Dude, why you guys going to ban me?

Aliceinchainsbills15
04-01-2010, 01:41 PM
PUBLIC NOTICE:

We all know the trouble Aliceinchainsbills15 has been causing over the last several weeks. Well, after receiving hundreds of complaints about Aliceinchainsbills15 the staff has decided that it would be best to rid the forums of this troublemaker once and for all.

Aliceinchainsbills15 has disabled PMs, so we have not been able to contact them directly. Therefore, we'll leave access for Aliceinchainsbills15 to see this message until midnight tomorrow. After that time, access will be denied, so the rest of us only have to put up with this nonsense for a little while longer. :bf1:

Thanks for your patience!
BillsZone Staff
Nice joke dude haha

sven233
04-01-2010, 02:14 PM
Well, since I shall be banned, I would like to take this opportunity to say goodbye. I do apologize to those of you who I have offended through my time here. I realize now that I shouldn't have tried to force my opinions on all of you. This board will be missed.











ON SECOND THOUGHT, SCREW ALL OF YOU!!!!!! You all know I have been the best poster on this board since I have been here. My superior knowledge and understanding of the Bills and football intimidates all of you and you should all bow down to the king! SCREW YOU ALL!!!!!!!!



























































An thirdly......April Fools!!!! Wow.....I have to give this site credit. That was pretty neat!!! I am a member of a lot of boards and this is the first time I have seen something like this. Very cool! LET'S GO BILLS!!!!!!!!

SquishDaFish
04-01-2010, 02:22 PM
you guys had me, i was so mad and then i realized april fools... lol good one!

Too bad its not true.

Michael82
04-01-2010, 02:33 PM
:rofl: One of my favorite things from this day every year!

Zero
04-01-2010, 03:58 PM
I always get a kick out of this thread especially when people don't get the joke.

User Manuel
04-01-2010, 04:00 PM
Good! I hate that F-in guy!!!

psubills62
04-01-2010, 04:09 PM
For some reason, I always miss this thread being put up initially.

Oh right, that's because I always have a poster presentation on this day. :puke: I wish THAT was an April Fool's joke.

ddaryl
04-01-2010, 04:33 PM
SO what if a guest logs in for the 1st time does this post say "Guest will be banned" ????

keuka4884
04-01-2010, 04:44 PM
Who in the HELL is Keuka4884? Never heard of him! Must be another one of those clowns who actually likes the Buffalo Bills. So much for my first post.

bigfish2112
04-01-2010, 05:04 PM
I hate that guy two what a d***!

bigdog72ny
04-01-2010, 05:05 PM
sweet, my first time with my name in a post!! woo hoo

LarryBoy
04-01-2010, 06:10 PM
LOL I was like...what the hell did I do? :trance:

Buddo
04-01-2010, 06:17 PM
I want to know how many permanent bans I can get. ;)
I actually thought this was last years thread resurrected. ;)

Mr. Miyagi
04-01-2010, 06:18 PM
Oh no I'm getting banned.

I'm so sorry for all that I've done.

Please don't ban me.

mrbojanglezs
04-01-2010, 06:21 PM
cool.... :rolleyes:

X-Era
04-01-2010, 06:24 PM
Long overdue!

:clap:

Bosco
04-01-2010, 06:26 PM
This shocked the crap out of me !

LMAO

Jaydog57
04-01-2010, 07:07 PM
Lol, I love the fact that I've been on here longer than most of the people on this thread. :peace:

Tbuffalobills
04-01-2010, 07:14 PM
Bye!

SquishDaFish
04-01-2010, 07:29 PM
Bye!

See ya

TheBrownBear
04-01-2010, 08:03 PM
I am done with that guy. He's the biggest reason I rarely post here.

Syderick
04-01-2010, 09:01 PM
mmkay

NOT THE DUDE...
04-01-2010, 09:11 PM
http://www.youtube.com/watch?v=iWQqMdgus-o

smithencrazy
04-01-2010, 09:25 PM
wowsa.....please dont hate the player, just hate the game. lol...really nice april fools!

smithencrazy
04-01-2010, 09:26 PM
sweet now i have 2 posts

New Ro's Greatest
04-01-2010, 09:28 PM
lol what i do? GO BILLS:cas:

wozrob11
04-01-2010, 09:41 PM
see you later ass clown oh wait im the loser thank you everyone for thinking of me!!! clauson or bust

Mike13
04-01-2010, 09:52 PM
umm Hi.

SabreEleven
04-01-2010, 09:53 PM
umm Hi.

ummm. bye.

bigbry
04-02-2010, 12:17 AM
Second time I've been banned on the Fools Day.
Thank You!

SIEVE
04-02-2010, 02:51 AM
DUDE U SMELL AND UR MOM DRESSES U FUNNY I'M GOIN BACK TO TWOBILLS C YA :skooby:

clumping platelets
04-02-2010, 03:47 AM
How people fall for this is beyond funny

The Natrix
04-02-2010, 05:44 AM
good move. kid was an *******

realdealryan
04-02-2010, 06:19 AM
DUDE U SMELL AND UR MOM DRESSES U FUNNY I'M GOIN BACK TO TWOBILLS C YA :skooby:

after 100+ posts in this thread?

SCHERER
04-02-2010, 07:10 AM
Hey wait a sec!! I've been hacked or something. Its rare that I even post anything.
This is no joke. I really have no idea what I did. I'm by no means a troll. Heck if I don't agree with something i just skip over it. I don't even think I've ever even pm'ed anybody.

I need to know whats up!! I don't appreciate somebody dragging my name through the mud!!!

SCHERER
04-02-2010, 07:13 AM
Ive been hacked or something!!!! People who know me know I'm not a jerk or troll the boards. I like to know what happened. I only have 18 posts

SCHERER
04-02-2010, 07:18 AM
Ha Ha You got me

TacklingDummy
04-02-2010, 07:20 AM
I wonder how many members don't understand its a joke and don't come back since they think they are banned.

lordofgun
04-02-2010, 07:29 AM
I wonder how many members don't understand its a joke and don't come back since they think they are banned.
few worth keeping.

clumping platelets
04-02-2010, 07:31 AM
I wonder how many members don't understand its a joke and don't come back since they think they are banned.


This is why the thread needs to die now

lordofgun
04-02-2010, 07:40 AM
No it doesn't. Everyone goes back to read the thread and figures it out.

TMu11
04-02-2010, 07:58 AM
It's my first week here.
If somebody honestly thought they were being banned publicly and were dumb enough to not look into it, their opinions probably arent worth hearing anyways. IMHO

SABURZFAN
04-02-2010, 08:04 AM
PUBLIC NOTICE:

We all know the trouble SABURZFAN has been causing over the last several weeks. Well, after receiving hundreds of complaints about SABURZFAN the staff has decided that it would be best to rid the forums of this troublemaker once and for all.

SABURZFAN has disabled PMs, so we have not been able to contact them directly. Therefore, we'll leave access for SABURZFAN to see this message until midnight tomorrow. After that time, access will be denied, so the rest of us only have to put up with this nonsense for a little while longer. :bf1:

Thanks for your patience!
BillsZone Staff



:couch:

mush69
04-02-2010, 09:06 AM
:cheers: Blast from the past, see ya d-bag!

CarolinaBill99
04-02-2010, 09:06 AM
Are you sure you have the right person? I have the same screen name and rarely ever post...Maybe I should change my name?

stenbar
04-02-2010, 11:25 AM
To hell with u guys anyway....

:)

hydro
04-02-2010, 11:41 AM
:roflmao:

Forward_Lateral
04-02-2010, 12:06 PM
:rofl: every year this works, and every year it's just as funny.

cbatl32
04-02-2010, 12:28 PM
I have been moving the last few days and havent even been on this site. I have no idea why I would be banned. Someone must have stolen my account. I apologize but whatever postings have come from this account were not mine. I have changed my password so hopefully it will stop.

paranoid
04-02-2010, 12:30 PM
It was an April fool's joke.

Joe Fo Sho
04-02-2010, 12:31 PM
Hahahaha, friggin classic.

Slim
04-02-2010, 12:31 PM
We checked the ip address, it was you.

ddaryl
04-02-2010, 12:32 PM
I have been moving the last few days and havent even been on this site. I have no idea why I would be banned. Someone must have stolen my account. I apologize but whatever postings have come from this account were not mine. I have changed my password so hopefully it will stop.

Annual April Fools joke my friend.

You were rewarded though with rep from me for faling for it

Here have a Cher :cher: as well

ddaryl
04-02-2010, 12:35 PM
This is why the thread needs to die now

No, lets not be a buzz kill...

How can a guy with the Bill the Cat at an avatarr not appreciate this timeless classic :plane:

Ingtar33
04-02-2010, 12:56 PM
oh man... when i posted that 3 or 4 more people would fall for it i was being pessimistic. it looks like nearly 10 or 12 more people fell for it.

i love this thread!

:D:

Bill Cody
04-02-2010, 02:49 PM
To hell with u guys anyway....

:)

:withmom:

Typ0
04-02-2010, 02:52 PM
Seriously, we'd probably be better off around here if people who were reading threads saying they were banned didn't come back. It's about time LOG got banned though.

Michael82
04-02-2010, 04:12 PM
Why does it say lordofgun now? :scratch:

SquishDaFish
04-02-2010, 04:16 PM
To stop confusing more people would be my guess

baseballdad
04-02-2010, 04:41 PM
Seriously, it's about damn time. I was really sick of their crap honestly.

You know this 15 minutes of fame isn't what its cracked up to be. I was excited to see my name in lights (so to speak) but then I was actually getting fed up with myself with all this attention. Soooo to all...thanks for the all the verbal bashing...gosh I actually felt important and really smart that I was able to cause so much pain for so many!!!

HAPPY APRIL 2 to ALL!!!:lolabove:

BertSquirtgum
04-02-2010, 07:42 PM
are you serious? what did i do? i haven't even been on here in 5 days.

BertSquirtgum
04-02-2010, 07:46 PM
what are these shananigans? i haven't been on here in 5 days

edit: i get it now. april fools. sweeeeeet.

THE END OF ALL DAYS
04-02-2010, 08:20 PM
hahahah this never gets old :)

G Wolly
04-02-2010, 09:55 PM
I remember when this was posted years ago. I forgot who it was but they were freaking the F out, pleading to the mods to let him stay.

Pure comedic gold.

Typ0
04-02-2010, 09:58 PM
I wouldn't at all be surprised if Log clicked the wrong button and banned me.

G Wolly
04-02-2010, 10:00 PM
I wouldn't at all be surprised if Log clicked the wrong button and banned me.

Or the right button

:jig:

ZEUS
04-03-2010, 07:16 AM
Pretty good, I didn't realize it was a joke until page #2. I thought wow these guys are way too sensetive. I know I've been critical of Michael Vick and the elitist Chucky Schummer (that you all keep voting back into office). But, I really don't post that much. I must be getting a little slow.

SquishDaFish
04-03-2010, 07:23 AM
:roflmao: Man this never gets old.

Liverpoolkev
04-03-2010, 08:51 AM
Nice Aprilfools joke .....................I really feel the love ........................I hope that Schoebal, kelsay, Russ Brandon , Jim Overdorf would do the Bills Nation a favor and just leave us. I hated cancelling my Season Tix but couldnt justify to my wife wasting the money....................Damn after 6 years of Russ gimmicks and Overdorfer overpaying for players (walker,dockery,schoebal,kelsay) I have been overruled until next year.

BertSquirtgum
04-03-2010, 09:16 AM
Pretty good, I didn't realize it was a joke until page #2. I thought wow these guys are way too sensetive. I know I've been critical of Michael Vick and the elitist Chucky Schummer (that you all keep voting back into office). But, I really don't post that much. I must be getting a little slow.
charlie is the man. have you ever met him?


Nice Aprilfools joke .....................I really feel the love ........................I hope that Schoebal, kelsay, Russ Brandon , Jim Overdorf would do the Bills Nation a favor and just leave us. I hated cancelling my Season Tix but couldnt justify to my wife wasting the money....................Damn after 6 years of Russ gimmicks and Overdorfer overpaying for players (walker,dockery,schoebal,kelsay) I have been overruled until next year.

that's b.s. take your pants back from your wife.

rbochan
04-03-2010, 10:41 AM
wait... what?

eee1776
04-03-2010, 11:47 AM
what, I haven't posted on this sight for a long time?

Typ0
04-03-2010, 11:53 AM
what, I haven't posted on this sight for a long time?


That'll teach ya!

lordofgun
04-03-2010, 11:53 AM
:chuckle:

Novacane
04-03-2010, 12:32 PM
I have been moving the last few days and havent even been on this site. I have no idea why I would be banned. Someone must have stolen my account. I apologize but whatever postings have come from this account were not mine. I have changed my password so hopefully it will stop.



Stole your account :lmao: Nice try buddy. Just man up and aplogize for being such an ass and maybe the powers to be will give you another chance.

Buddo
04-03-2010, 12:35 PM
Stole your account :lmao: Nice try buddy. Just man up and aplogize for being such an ass and maybe the powers to be will give you another chance.

..... or maybe not.... ;)

chris66
04-03-2010, 01:29 PM
Sorry guys , but I never post here. I come on here occasionally , but the main board i post on is the BBMb. I think i only have like 10 posts on this board

ryjam282
04-03-2010, 02:35 PM
I'm not falling for it this year..... :)

Romes
04-03-2010, 07:58 PM
I remember when this was posted years ago. I forgot who it was but they were freaking the F out, pleading to the mods to let him stay.

Pure comedic gold.

It was PatMoran :rofl:

lmcshadow
04-03-2010, 08:26 PM
What the hell.. do i get any love for this post???? Knowing that u guys love me so much to get this honor within 2 years really tell me that im special so on with the love Zoners.....:dancers:

malo
04-03-2010, 10:27 PM
what the heck did I do?

Cleve
04-03-2010, 10:40 PM
I can't, in good conscience, support this ban.

malo
04-03-2010, 10:41 PM
[zoners] is a scumbag.

yomommabilly
04-03-2010, 10:57 PM
yomommabilly is a scumbag.

watch it, Billys Momma gonna kick yo arse.

tothemillers
04-04-2010, 09:40 AM
I am honored

AB4now
04-04-2010, 09:49 AM
AB4now is a scumbag.
:withmom: :hitit: :lolabove:

SquishDaFish
04-04-2010, 09:49 AM
BEASTMODE is a scumbag.

Thank you

wazz
04-04-2010, 12:55 PM
:bike: I can't get away....

:blowup:

G Wolly
04-04-2010, 01:08 PM
http://billszone.com/fanzone/showpost.php?p=1914335&postcount=4

http://billszone.com/fanzone/showpost.php?p=1914339&postcount=6

BILLSROCK1212's reaction from 07

SquishDaFish
04-04-2010, 02:32 PM
http://billszone.com/fanzone/showpost.php?p=1914335&postcount=4

http://billszone.com/fanzone/showpost.php?p=1914339&postcount=6

BILLSROCK1212's reaction from 07


<table id="post1914335" class="tborder" width="100%" align="center" border="0" cellpadding="3" cellspacing="0"><tbody><tr valign="top"><td class="alt1" id="td_post_1914335"><table width="100%" border="0" cellpadding="3" cellspacing="0"><tbody><tr valign="top"><td class="alt1" style="font-weight: normal; font-size: 10px; width: 100%;" align="left"> Re: BILLSROCK1212 will be banned. <!-- Start Post Thank You Hack --> <!-- End Post Thank You Hack -->
</td> </tr> </tbody></table> <hr style="color: rgb(243, 243, 255);" size="1"> <!-- / icon and title --> <!-- message --> Quote:
<table width="100%" border="0" cellpadding="3" cellspacing="0"> <tbody><tr> <td class="alt2" style="border: 1px inset;"> Originally Posted by lordofgun
We all know the trouble BILLSROCK1212 has been causing over the last several weeks. Well, after receiving hundreds of complaints about BILLSROCK1212 the staff has decided that it would be best to rid the forums of this troublemaker once and for all.

BILLSROCK1212 has disabled PMs, so we have not been able to contact them directly. Therefore, we'll leave access for BILLSROCK1212 to see this message until midnight tomorrow. After that time, access will be denied, so the rest of us only have to put up with this nonsense for a little while longer.

Thanks for your patience!
BillsZone Staff
</td> </tr> </tbody></table>
what did i do i was never told to stop whatever i was doing wrong....give me a warning at least i haven't done anything wrong....plus i never new i disabled PMs it must have been a mistake
<!-- / message --> </td> </tr> <tr> <td class="alt2">
</td> </tr></tbody></table>


Re: BILLSROCK1212 will be banned. <!-- Start Post Thank You Hack --> <!-- End Post Thank You Hack -->
<hr style="color: rgb(243, 243, 255);" size="1"> <!-- / icon and title --> <!-- message --> i am reeeeeeally confused....i was in the running for new poster of the year and now randomly I am being told that i am banned when all i have been doing is posting sports news that i have found on other message boards and certain websites and no one has complained until today all i have started his discussion on football that no one has a problem with until today for some reason


:roflmao:

bigdog72ny
04-04-2010, 02:41 PM
bigdog72ny is a scumbag.
why thank you

El Guapo
04-04-2010, 04:10 PM
Eric E is a scumbag.

I love this thread every year.

malo
05-27-2010, 08:55 PM
&nbsp;

DJBuffaloBills
05-27-2010, 09:19 PM
PUBLIC NOTICE:

We all know the trouble DJBuffaloBills has been causing over the last several weeks. Well, after receiving hundreds of complaints about DJBuffaloBills the staff has decided that it would be best to rid the forums of this troublemaker once and for all.

DJBuffaloBills has disabled PMs, so we have not been able to contact them directly. Therefore, we'll leave access for DJBuffaloBills to see this message until midnight tomorrow. After that time, access will be denied, so the rest of us only have to put up with this nonsense for a little while longer. :bf1:

Thanks for your patience!
BillsZone Staff



I want to say thanks for talking about me because you just got owned i haven't been on since October 2008 and i wrote 4 times tonight so how am i a troublemaker when i haven't even been on in a long time.


First of all your a dumb@ss making a post about me when you didn't realize i haven't been on in a while get lost and think about when you did !.

Prov401
05-27-2010, 09:23 PM
Wow.

SabreEleven
05-27-2010, 09:24 PM
I want to say thanks for talking about me because you just got owned i haven't been on since October 2008 and i wrote 4 times tonight so how am i a troublemaker when i haven't even been on in a long time.


First of all your a dumb@ss making a post about me when you didn't realize i haven't been on in a while get lost and think about when you did !.

Wow, you just made an ass of yourself...maybe you should read the thread and come back to post.

TheGhostofJimKelly
05-27-2010, 09:40 PM
I want to say thanks for talking about me because you just got owned i haven't been on since October 2008 and i wrote 4 times tonight so how am i a troublemaker when i haven't even been on in a long time.


First of all your a dumb@ss making a post about me when you didn't realize i haven't been on in a while get lost and think about when you did !.


It is almost June and this is still working!!!

DJBuffaloBills
05-27-2010, 11:01 PM
Wow, you just made an ass of yourself...maybe you should read the thread and come back to post.

Do me a favor go back and read the postings from the beginning the guy said i've been causing problems when i haven't been on since 2008.

P.S. thanks for being stupid !.

Joe Fo Sho
05-27-2010, 11:06 PM
Do me a favor go back and read the postings from the beginning the guy said i've been causing problems when i haven't been on since 2008.

P.S. thanks for being stupid !.

Fail.

wmoz11
05-27-2010, 11:10 PM
Do me a favor go back and read the postings from the beginning the guy said i've been causing problems when i haven't been on since 2008.

P.S. thanks for being stupid !.

Dude, no one cares enough about you to have a 10 page thread going. I'd wager that no one has any idea who you are. Try to use some common sense, look when this thread was posted, and see if you can decipher what's going on.

I won't hold my breath.

ZAZusmc03
05-27-2010, 11:22 PM
WOW....Didn't think I'd see this thread again in late May. LOL

Zero
05-27-2010, 11:23 PM
Do me a favor go back and read the postings from the beginning the guy said i've been causing problems when i haven't been on since 2008.

P.S. thanks for being stupid !.

Sorry to inform you but you just took a GIANT dump on your credibility, sir...

SabreEleven
05-27-2010, 11:26 PM
Do me a favor go back and read the postings from the beginning the guy said i've been causing problems when i haven't been on since 2008.

P.S. thanks for being stupid !.

Ok, I'll just put this in the big Reader's Digest font...READ THE THREAD.

Mindbender
05-27-2010, 11:50 PM
haha!

Mindbender
05-27-2010, 11:51 PM
Mindbender is a scumbag.

awesome.

New Ro's Greatest
05-28-2010, 12:15 AM
lol this thread again. Lets keep it going.....................

GO BILLS:yawn:

TerrellOwensSharpie8
05-28-2010, 12:18 AM
I'm right here. Thread fail.

http://i36.tinypic.com/343m1lf.gif
http://i840.photobucket.com/albums/zz325/rogernapalm/Mikethesnake.gif
http://i35.tinypic.com/2dtw31y.jpg

TerrellOwensSharpie8
05-28-2010, 12:22 AM
THEY HATE TO LOVE ME CUZ I LOVE ME SOME JESUS CHRIST!!!!!

TerrellOwensSharpie8
05-28-2010, 12:25 AM
This thread was clearly a conspiracy between myself and the staff. Or was it?

billz83
05-28-2010, 01:44 AM
i was boutta say what the hell did i do!! hahaha mannn i thought the BBMB modz hacked into the system!

G Wolly
05-28-2010, 01:46 AM
Damn n00bz

TerrellOwensSharpie8
05-28-2010, 02:11 AM
Damn n00bz


pipe down kind sir. I was there when the message boards were established.

G Wolly
05-28-2010, 02:34 AM
pipe down kind sir. I was there when the message boards were established.

I'm sorry.

Let me find you a trophy.

TerrellOwensSharpie8
05-28-2010, 02:34 AM
I'm sorry.

Let me find you a trophy.

hahahahaha

:cheers:

GO BILLS

jamze132
05-28-2010, 03:03 AM
I can't believe this is still working. ****ing ******s.

anditsgood
06-23-2010, 10:05 PM
shhh dont tell the admins Im here

:lol:

BillsWin
06-23-2010, 10:17 PM
Good. That BillsWin character is a total douche.

kishoph
06-23-2010, 10:30 PM
Good ban his a....... wait that's me.


Seriously when I first saw the thread I thought why me. Is this because I like BRIAN BROHM.

Forward_Lateral
06-24-2010, 07:34 AM
:rofl: Kish, you fell for it?

mayotm
06-24-2010, 10:02 AM
Wow, normally I only get banned on April Fool's Day.

BigZ
06-25-2010, 02:35 PM
Isn't it time to just delete the thread?

AB4now
06-25-2010, 05:55 PM
this is a little old huh

Vampire Baby
06-26-2010, 01:49 AM
LOL Lynch wants to be a Jet.

Anyone know that Wagon Circle guy ? I like him.

Turf
06-26-2010, 11:12 AM
Usually this thing dies in two weeks and its been three months.

Cleve
06-26-2010, 04:37 PM
I say we don't ban him.

BertSquirtgum
06-26-2010, 06:15 PM
i would love for this thread to die but i'll keep it alive by replying to it.

kcbillsfan
06-28-2010, 11:23 AM
plzzz...dont ban me....lol :roflmao:

starrymessenger
06-29-2010, 07:35 PM
PUBLIC NOTICE:

We all know the trouble starrymessenger has been causing over the last several weeks. Well, after receiving hundreds of complaints about starrymessenger the staff has decided that it would be best to rid the forums of this troublemaker once and for all.

starrymessenger has disabled PMs, so we have not been able to contact them directly. Therefore, we'll leave access for starrymessenger to see this message until midnight tomorrow. After that time, access will be denied, so the rest of us only have to put up with this nonsense for a little while longer. :bf1:

Thanks for your patience!
BillsZone Staff
I wholeheartedly agree. Whats more, I'm going to wring my fu#king neck!

New Ro's Greatest
06-29-2010, 08:53 PM
What i do this time? lol GO BILLS:ebby:

serth
06-30-2010, 05:58 AM
Totally agree...

Vampire Baby
06-30-2010, 01:02 PM
Totally agree...

You have two posts in 3 years what do you know. :coocoo:

Zero
06-30-2010, 01:27 PM
They'll be no need to start a new thread come next April, this could go on forever. People really are stupid...