PDA

View Full Version : Chump & Ed's Corner, LMAO....



WG
07-31-2003, 12:20 PM
Hey Chump...

ROFLMAO...

Mike has details...

clumping platelets
07-31-2003, 12:39 PM
:huh:

Ebenezer
07-31-2003, 12:40 PM
ditto

TypicalBill
07-31-2003, 12:43 PM
:eek:

Michael82
07-31-2003, 12:43 PM
Here ya go.... :D

Michael82
07-31-2003, 12:44 PM
Part 2...

Pride
07-31-2003, 12:47 PM
What the hell is that from?

Patrick76777
07-31-2003, 12:48 PM
LMAO.

Dozerdog
07-31-2003, 12:49 PM
:rofl:

Michael82
07-31-2003, 12:49 PM
That's from The Buffalo Sports Report!!!

Could this be? BillsZone's own newspaper? Hmmm....

Dozerdog
07-31-2003, 12:50 PM
That's hysterical!

Dozerdog
07-31-2003, 12:51 PM
They are still calling you Mike Weiler, too!

LtBillsFan66
07-31-2003, 12:51 PM
Must have been a slow news day. :D

Dozerdog
07-31-2003, 12:51 PM
It's got to be our own paper- look at all the Typo's

Ebenezer
07-31-2003, 12:54 PM
OK, somebody want to disclose the whole story for those of us in the dark.

Michael82
07-31-2003, 12:56 PM
This look familiar gunz? :snicker:

Michael82
07-31-2003, 12:57 PM
Take a careful look. :D

Ebenezer
07-31-2003, 12:57 PM
Originally posted by Mike32282
Could this be? BillsZone's own newspaper? Hmmm....

where's my cut??

Michael82
07-31-2003, 12:58 PM
Look at the bottom right hand corner. :D :biggrin:

clumping platelets
07-31-2003, 01:00 PM
I'm still confused

Dozerdog
07-31-2003, 01:03 PM
Our articles are appearing in print in the local newspaper Buffalo Sports Report.

Buy a copy at news stands today!

Michael82
07-31-2003, 01:06 PM
try this one... :D

clumping platelets
07-31-2003, 01:07 PM
I see that, but what about the numerous typos..........no one thinks nothing of that?

Dozerdog
07-31-2003, 01:09 PM
The numerous typos are in their story, not ours- and it's all names they screwed up on.


Ok Chump? LOL

clumping platelets
07-31-2003, 01:11 PM
I don't think it's funny

Michael82
07-31-2003, 01:11 PM
Originally posted by Dozerdog
Our articles are appearing in print in the local newspaper Buffalo Sports Report.

Buy a copy at news stands today!


Yeah, but first they need know it is Clump and Eb's corner.... :snicker:

They also need to learn MARK Weiler and log is not James Peirce...it's James Pierce. :D

also, what does this mean? :scratch:

Without question, one of the most comprehensive football fan sites not on in Buffalo for the entire NFL can be found at www.billszone.com.

Michael82
07-31-2003, 01:12 PM
Originally posted by clumping platelets
I don't think it's funny

I do! And I'm sure ED does....Chumping Platelets! :D

:snicker:

Dozerdog
07-31-2003, 01:16 PM
Hell, we couldn't get MissBuffalo's name right on our front page.

clumping platelets
07-31-2003, 01:17 PM
I'm pissed..........we've put a tremendous amount of time and energy into doing the cap stuff and they call us "Chump and Ed"?

:down:

TypicalBill
07-31-2003, 01:18 PM
Originally posted by clumping platelets
I don't think it's funny



:gag: :rofl:

Ebenezer
07-31-2003, 01:21 PM
Originally posted by Mike32282
I do! And I'm sure ED does....Chumping Platelets! :D

:snicker:

The point is that somebody is going to look foolish in the end. Either us or the Buffalo Sports Report. Let it not be us. Where is for sale and who published it?

lordofgun
07-31-2003, 01:43 PM
Holy crap, they need an editor. It's worse than our front page. :eek:

MDFINFAN
07-31-2003, 01:44 PM
Originally posted by clumping platelets
I'm pissed..........we've put a tremendous amount of time and energy into doing the cap stuff and they call us "Chump and Ed"?

:down:

Chill Clump, only the first of many, you can email them and correct things, so they can make a point of it in their next issue..You know how they're always correcting themselves. But congrads on getting some recognition, look at the positives and don't wreck your brains on the ugly..

lordofgun
07-31-2003, 01:45 PM
Chump and Ed...classic. :rofl:

clumping platelets
07-31-2003, 01:50 PM
Where's Judge? I need representation for my defamation of character lawsuit!

Ebenezer
07-31-2003, 01:54 PM
Originally posted by lordofgun
Chump and Ed...classic. :rofl:

At least I got a real name...Ed is far better than being called Chump.

Michael82
07-31-2003, 02:03 PM
Originally posted by Ebenezer
At least I got a real name...Ed is far better than being called Chump.

It's probably because they thought it said Chump and Ed's Corner....why would you think Clump and Eb? I don't know anyone named Eb or Clump...besides, Chump is funny. :snicker: :lol:

Dozerdog
07-31-2003, 02:06 PM
It could have been worse, They could have called you Chimp and Mr Ed-


I am in agreement with MDfishfry- this is good, in a negative kind of way...LOL

Ebenezer
07-31-2003, 02:06 PM
Originally posted by Mike32282
It's probably because they thought it said Chump and Ed's Corner....why would you think Clump and Eb? I don't know anyone named Eb or Clump...besides, Chump is funny. :snicker: :lol:

Eb is pretty rare but there are plenty of people with the name Chump...

TypicalBill
07-31-2003, 02:09 PM
Originally posted by lordofgun
It's worse than our front page. :eek:


:mad:

Dozerdog
07-31-2003, 02:09 PM
Hey Mike-

This might be 2003's running gag instead of 2002's "Mike Slept in AGAIN- & Long, High, Far punt"

Michael82
07-31-2003, 02:10 PM
Originally posted by Dozerdog
It could have been worse, They could have called you Chimp and Mr Ed-


I am in agreement with MDfishfry- this is good, in a negative kind of way...LOL

Actually, once we get this fixed...we can probably get our logo/ad put in each week and i guarantee this will get us more members/hits. This is VERY good! :D

TypicalBill
07-31-2003, 02:11 PM
Originally posted by Dozerdog
Hey Mike-

This might be 2003's running gag instead of 2002's "Mike Slept in AGAIN- & Long, High, Far punt"


:laughter:

LtBillsFan66
07-31-2003, 02:18 PM
Training Camp Preview...
Play Selection, Injuries And Another DE
Stand Between Bills And Post Season

By Mike Weiler, Special to BSR

http://www.buffsportsreport.com/home.htm

The_Philster
07-31-2003, 04:29 PM
:lol: I think it's funny

casdhf
07-31-2003, 05:34 PM
Originally posted by lordofgun
Chump and Ed...classic. :rofl:

Fitting too :cas:

:D

Earthquake Enyart
07-31-2003, 05:50 PM
Originally posted by lordofgun
Holy crap, they need an editor. It's worse than our front page. :eek:

Let's not get carried away here, sparky. :snicker:

Chump and Ed. :rofl:

shelby
07-31-2003, 07:24 PM
:up:

That's cool!!!!

:hail: chump, ed, and mike:D

Ed
07-31-2003, 07:26 PM
Hey, Ed's a great name! :)

Eb, you keep up all the hard work and I'll just take the credit for it. :p:

Michael82
07-31-2003, 07:27 PM
Originally posted by Ed
Hey, Ed's a great name! :)

Eb, you keep up all the hard work and I'll just take the credit for it. :p:

:snicker: :evil:

Ebenezer
07-31-2003, 07:40 PM
Originally posted by Ed
Hey, Ed's a great name! :)

Eb, you keep up all the hard work and I'll just take the credit for it. :p:

:rofl:

WG
07-31-2003, 09:12 PM
Originally posted by Dozerdog
It could have been worse, They could have called you Chimp and Mr Ed-

LMAO Dozer!!!

Chump and Ed!!!

Sounds like a sitcom...

ROFLMAO....

I was bustin' a nut all day over this while driving around. Mike and I were hysterical on the phone...

:lolcry:

WG
07-31-2003, 09:13 PM
Originally posted by Earthquake Enyart


Let's not get carried away here, sparky. :snicker:

Chump and Ed. :rofl:

"Sparky"

LMAO

Dozerdog
07-31-2003, 09:15 PM
OK Wys- can you straighten this out with your new pals at BSN?

See if they can rectify this with a correction notice?

WG
07-31-2003, 09:16 PM
And don't forget, the next day at the game, Chump's gonna eat an order/dozen "Wy's Guy" wings, so treat him nicely the night before...

Ebenezer
07-31-2003, 09:38 PM
Originally posted by Wys Guy
And don't forget, the next day at the game, Chump's gonna eat an order/dozen "Wy's Guy" wings, so treat him nicely the night before...

Do you honestly think I was going to let him forget that?? BTW, somebody better bring him a pack of Tucks for Monday, too. Those things are going to kill him the next day.

WG
07-31-2003, 10:01 PM
Tucks!

Oh, I think he's gonna need more than Tucks! I'm not even sure he's gonna get thru it...

The first one or two are hot, but then they increase in heat exponentially. I just had a bunch in fact. As well, I sold a new order to a guy w/ a Mexican shop in Arlington today and he told me he didn't think he was gonna use "hot" but that the "Wy's Guy" wasn't that hot so he was gonna use that instead. He only had one or two w/ them on it yesterday. Oh well, I told him, but he'll figure it out. The customers will let him know... :D

Tatonka
08-01-2003, 12:10 AM
Originally posted by Wys Guy


I was bustin' a nut all day
:lolcry:

:eek:

clumping platelets
08-01-2003, 07:42 AM
:couch:

TypicalBill
08-01-2003, 08:06 AM
Originally posted by clumping platelets
:couch:

:wave: :chuckle:

Michael82
08-03-2003, 11:23 AM
This is a good place for Chump and Ed. :snicker: :evil: